Dear Santa…

Wishlist

Nu börjar det närma sig att lämna önskelistan till tomten! Den där tomten alltså, vad han kämpar varje jul…

Har här plockat ihop en liten önskelista med fina detaljer!

Efterlängtad, omtalad och inspirerad bok av Lotta Agaton och Pia Ulin  – ”Colorful” // Nej, jag behöver egentligen inte ny tvål och egentligen så föredrar jag flytande men hur fina är inte dessa tre små söta tvålarna med olika dofter? Jag och snygga förpackningar alltså, en evig kärlek… // Jag behöver definitivt byta ut mina bestick som fått hänga med som trogna vapendragare sedan jag flyttade hemifrån, och hade definitivt inte tackat nej till dessa snyggingar! // Man kan inte ha för många armband va? Tunna, personliga och fina är något som gärna får stämma in och det gör detta från Merci alla dar i veckan. Och vet ni vad det bästa är? Armbandet sitter runt ett anteckningsblock, vilket blir bästa kombinationen i mina ögon.

 

Kommentera

