En dröm för pappersälskare.

IMG_0369

IMG_0373-2

IMG_0381

IMG_0386

IMG_0393

Inne i härliga Victoriapassagen i Göteborg ligger butiken Rum för papper, som är en ren dröm för alla oss som älskar papper, pennor, block och allt där till. Jag kan bara tala för mig själv, men när iallafall jag kliver in där blir jag som ett litet barn som kliver in i en godisbutik. Alla dessa färger, material, mönster, pyssel, jag kan inte få nog…

Igår svängde jag in där efter jobbet och valde lite bland alla mängder med produkter, som ska användas till något väldigt roligt! Så då passade jag även på att fota lite som ni ser! Mitt tips till dig som bor i Göteborg eller som har vägarna förbi och som behöver lite extra fint papper i bra kvalitet eller bara vill unna sig något riktigt fint block- gå till Rum för papper! Eller ja, hela Victoriapassagen är mysig faktiskt, väl värt ett besök.

 

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

