A.L.L.

Här står jag och (bokstavligen) hänger på låset! Solen sken i flera timmar igår i Göteborg, det var så jäkla härligt att jag var tvungen att ta en kollega under armen för en promenad i Linné, suga åt mig alla D- vitaminer jag kunde komma åt! Underbart!

Målet var Ann Louise Landelius lilla butik i Linné, då jag ville klämma lite på en väska jag haft span på länge. Önska kostar ju ingenting? Inte fönstershopping heller, vilket det blev dessvärre då butiken stängd, men det var skönt att bara få en liten promenad. Får helt enkelt återkomma en annan dag!

 

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

