Pigalle.

Jag och min syster besökte Hotell Pigalle och deras restaurang Atelier förra veckan. Det har inte blivit att jag gått dit tidigare men har varit nyfiken på stället sedan det öppnade, så nu äntligen var det dags!

Hade höga förväntningar då jag hört så mycket gott om det, och jag blev inte besviken. Superfint inrett, med en klar och tydlig inredningslinje och känsla som går rätt igenom, och som de helt klart hade lyckats med tycker jag! Man får en lyxig känsla av Paris från förr, med bla soffor i sammet, stora kristallkronor och personal i hög hatt och hängslen, snyggt!

Vi träffade även på superhärliga och trevliga Ida Carrol som driver bloggen Gingerbreadhouse och som gjorde oss sällskap under kvällen, en väldigt trevlig tisdagkväll helt enkelt! Mer sånt!

 

Bilder: trettiosjukvm

Lämna en kommentar