Life lately.

Jag har gjort lite DIY och knåpat ihop till en ny taklampa (som var väldigt efterlängtad!) 70kr och 1tim 20 minuter senare så hängde den där, och jag måste säga att jag är överraskande nöjd! Lätt som en plätt var det också. Tanken var att göra en DIY- guide men då bilderna inte riktigt levererade så fick det utebli, men det är verkligen superlätt! Stålvajer, tunt lakan, säkerhetsnålar och en glödlampa är allt som krävs! Och lite pysselkänsla…

Jag lade upp den här bilden på Instagram nyss, som visar hittegods i form av menyer från restauranger i Göteborg, uppsatta med häftmassa… Enkelt och snyggt tycker jag! Ett litet tips om ni ser en fin meny vid nästa restaurangbesök!

Bläddrade i senaste Plaza Interiör och insåg att jag tyckte om precis allting! Definitivt ett nummer som ska sparas i tidningshögen, en riktig dos av inspiration! Har ni själva kikat? Vad tycks?

Bilder: trettiosjukvm

3 thoughts on “Life lately.

  1. Kul idé det där med menyerna, kanske jag snor någon gång :). Och snyggt jobbat med lampan!

  2. Emelie skriver:

    Håller med! Senaste numret av Plaza innehåller hur mycket inspiration som helst. Kommer ligga överst i min tidningshög ett tag!

Kommentera

