A penny for your thoughts.

alcro_artilleriet2

Sitter vid köksbordet och äter pasta pesto, lyssnar på den här och funderar faktiskt lite på allt möjligt. På framtiden, trygghetszoner och på sommaren som varit. Det är lite skönt att få stanna upp och göra just det ibland- fundera, speciellt när livet annars rullar på så fasansfullt fort. Tycker ni inte?

Förutom det så kikar jag lite på ovan fina hem som tillhör Sofia Hellsing (en av grundarna till Artilleriet), och blir om möjligt ännu mer sugen på ett läkarskåp. Jag ramlar även in och läser det här och får en liten tankeställare kring det här med bloggandet, det är lite mer funderingar kring det där än man kanske kan tro.

Jag krigade (bokstavligen! herregud, kombinationen storm + lönehelg i Göteborg är inget som rekommenderas) inne i stan tidigare idag, älskar det faktum att det är höst och köpte den där tröjan jag tidigare hade haft span på, som nu kommer hålla mig varm ett halvår framöver! Annars då? Jodå, inte mycket att klaga på faktiskt! Hur är det med er?

 

3 thoughts on “A penny for your thoughts.

  1. Elin skriver:

    Så inspirerande och fint! Tack för en jättefin blogg!

  2. Ja.. det där hemmet är SÅ läckert!

Kommentera

