Kvadratsmart i Stockholm.

01

14

10

11

Hittade denna kvadratsmarta lägenhet på 36kvm i Stockholm inne på Elle Decoration. Eftersom jag själv bor litet, på 37kvm, så älskar jag när jag kan inspireras av andra hem som har lyckats att göra det fint trots liten yta! För det ska ju inte stickas under stolen med att det krävs lite extra tanke och känsla för att få till det fint och praktiskt när man bor litet!

Tyckte verkligen om den här lägenheten, som ägaren har låtit renovera från en sliten etta till en riktigt fin och inspirerad tvåa! Förutom den smarta planeringen så gillar jag speciellt det mörka köket, och de ljusa golven! Gillade även hänganordningen på köksväggen med stekpannor etc, snyggt att låta de hänga framme tycker jag!

Vad tycker ni? Visst var det fint?

 

Bilder: Elle Decoration / Fotograf: Daniel Hertzell

2 thoughts on “Kvadratsmart i Stockholm.

  1. Emelie skriver:

    Jättefin! Vi bor också ganska litet och vi försöker hela tiden hitta nya, smarta lösningar för att ta till vara på ytan på bästa sätt. En rolig utmaning!

Kommentera

