Snyggt i hallen.

1930300_02

Skulle ni, precis som jag, också vilja ha en sådan här hall? Att få ha ett såpass utrymme i sin hall att man kan ha en bänk att sitta på vore ju rena lyxen, och om så hade varit fallet så skulle jag mer än gärna tacka ja till den här bänken som är från danska Trip Trap. Hade också gärna haft hänganordningen, med den här i samband med dessa sjukt snygga galgar som jag tycker var en ny och rolig idé! Samtliga är designade av Christina L. Halström.

Så. Jäkla. Snyggt.

 

Bild: Trip Trap

2 thoughts on “Snyggt i hallen.

  1. Ja åhhh vad snyggt! Vår hall är så yttepytteliten så den bänken är tyvärr för bred, annars så hade jag lätt varit en aspirant på den :).

    • trettiosjukvm skriver:

      Min hall är nog ÄNNU mer yttepytteliten så det är ingen idé att jag ens tror att jag ska få plats med någon bänk alls :) Men himla fin är den ja! Kul att du tittade in, ha en fin dag!

Kommentera

