The closeness of the sea…

Saana-ja-Olli-Villi-pohjola-Interior-pillow-6-2-Photo-Unto-Rautio-hi-res-580x386

Det är så jäkla underbart ändå. Hur man kan hitta så mycket nytt och härligt som kanske aldrig hade sett innan, via Pinterest. Jag satt och bläddrade genom fina bilder, klickade mig vidare från en bild och hamnade på en inredningssida, som sedan i sin tur ledde mig vidare till Saana ja Olli.

Där föll jag direkt för bilderna… och så fastnade jag för den här kudden! Hur underbar är den inte? Såhär står det på deras sida; ”The closeness of the sea and small dreamy seaside towns influenced the hand drawn print.” Bara den beskrivningen gör ju att man gillar den. Och som sagt, det är mycket grönt för mig nu, verkar ha fastnat för den färgen som jag tidigare faktiskt haft lite svårt för…

Det roligaste av allt, är att när jag fortsätter klicka mig runt på Sanna Ja Olli så ser jag att kudden faktiskt finns att få tag på just här i Göteborg, i butiken Fine Little Day. Lustigt ändå… Nu har jag dock redan för många kuddar, och jag vet inte riktigt om den hade passat in här hemma, men fin är den!

Vill ni se fler vackra bilder, som är tagna av Unto Rautio, så klicka in er direkt, tror inte ni blir besvikna!

 

Bild: Saana ja Olli / Foto: Unto Rautio

 

 

 

Kommentera

