On my wishlist.

Fotor0911190046

Så, vad står på min wishlist just nu…?

Malene Birgers bok Move and Work. Den skall komma ut i butik i oktober, och av det lilla jag sett ser den väldigt lovande ut. Hon har även sedan tidigare även gett ut boken Life and work. // Enligt min fina syster är det ljusa nagellack som gäller i höst, och jag litar på henne. Detta, ”Sand Tropez” från Essie,  tyckte jag var fint och det ska jag nog titta närmare på! Känns fräscht och fint att bryta av mot den mörka färg som annars brukar stoltsera på naglarna över vinterhalvåret // Det här är vad jag kallar en riktig ”Fanny – tröja”. En enkel tröja med en tvist, som gör att den blir lite roligare. Paljetter! YES! Inte sett den än i verkligheten dock.. men jag hoppas på att den är lika fin som jag tror! // Jag har suktat efter denna väskan från svenska designen AnnLouise Landelius i över ett år nu. Kanske får jag sukta ett år till (men helst inte) med tanke på att plånboken inte riktigt tillåter en ny väska just nu. Men kvar på min wishlist stannar den definitivt! // Alldeles, alldeles, för mycket pengar för ett ljus. Jag vet. Men det här ljuset från Tom Dixon är himla fint! Och önska kostar ju ingenting, det är vi väl överens om?

 

Kommentera

