Sunny thursday.

Solen lyser in så himla fint från köksfönstret nu, vilket väder Göteborg bjuder på! Jag vet att jag egentligen inte borde sitta här vid köksbordet och dyka in i datorn, jag borde snöra på mig skorna och ta en långpromenad i skogen istället, fånga det fina vädret!

Men, jag blir nog kvar här… Jag är nämligen så full av inspiration och pepp att jag måste få utlopp för det, ta vara på den här känslan! Jag funderar på hur bloggen ska kunna förbättras (tar gärna emot om ni har några tips och tankar!), vill skriva ner allt det där som snurrar i tankarna, gällande både det ena och det andra. Göra det till verklighet.

Så nu lyser flitens lampa i mitt lilla kök som fungerar som ”kontor” ibland! Kanske kommer inspirationen från den väldigt engagerande och energigivande föreläsningen jag var på imorse? Den visade sig bli en av de bästa jag hört, gick därifrån med nya tankar och en sju-helvetes-energipåfyllning, man borde gå på sånt oftare ändå. Lyfta blicken från vardagen lite, få en liten kick, en liten spark där bak… Ibland är det bara den där sista knuffen som saknas!

Så nu tänker jag sitta här ett par timmar, och äta kardemummabullen jag sprang in på Da Matteo och unnade mig på vägen hem.

Ha en fantastisk kväll hörni, och som sagt, jag tar mer än gärna emot kommentarer eller mail på hur Ni tycker bloggen kan bli ännu bättre!

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

