En grön dröm.

31849

31848

Jag har kommit på mig själv med att sitta och tokstirra på det här köket. För att sedan, någon dag senare, börja stirra på det igen. Det är nog den där mörkt mörkt gröna tonen som bara totalt fångar hela min uppmärksamhet. Inser att jag ta mig tusan älskar det! Det är så fint och vasst i all sin enkelhet, matt och den där djupa färgen, åh! Tillsammans med det vita kaklet och de vita skåpen ovanför…! Kanske inget jag hade vågat mig på själv, men jag stirrar mer än gärna ett par gånger till.

Det är ju onekligen något speciellt med just grönt just nu…

Bilder: Bolaget Fastighetsförmedling

2 thoughts on “En grön dröm.

  1. culkner skriver:

    Fast ändå lite lite tråkigt med det där bordet… Igen.. Som överallt annars… Det är dags för något annat matbord och skrivbord att gå in och ta över, för jag har börjat tröttna lite på de där bordsbenen….

Kommentera

