Hösten på Åhlens.

hem-ht14-fatoelj

Jag tycker Åhlens kampanjer och pressbilder nu inför hösten är riktigt fina! Skulle kunna hoppa rätt in i bilderna och trivas på direkten. Jag har länge varit i behov av en pläd eller filt här hemma då jag faktiskt inte har någon, och kuddar verkar jag tydligen aldrig få för många utav. Tycker tonen i ovan bild är väldigt fin också, det vilar något lugn över den.

 

hem-ht14-sang

Sen är det något inom mig som alltid gör mig lite extra svag för blått, och kanske är det därför som blicken fastnar även för denna bild!? Gillar bäddningen här, att de mixat mönster så (jag kan ibland vara alldeles för feg).

På tal om Åhlens, visste ni förresten att prins Carl Philip skall i samarbete med Oscar Kylberg släppa textilkollektionen ”By Bernadotte & Kylberg” för just Åhlens? Skall finnas i butik idag 10/9! Om ni redan hunnit se något av det, vad tycker ni om kollektionen?

 

Bilder: Åhlens

4 thoughts on “Hösten på Åhlens.

  1. Emelie skriver:

    Åh, jag gillar också Åhlens höstnyheter. Speciellt bäddningen med alla fina mönster. Ska faktiskt ner och kika på den nya kollektionen om en liten stund!
    Ha en bra dag!

  2. Mathilda skriver:

    Idag var jag på Åhléns (Stockholm City) och såg Prinsens nya kollektion. Den var riktigt riktigt fin. Jag tycker verkligen att den känns som något nytt och priserna är otroligt bra. Många afrikanska influenser (säkert genom Sofia) Man märker även att personalen gillade kollektionen. Åhléns vet vad de gjorde när de tog in Bernadotte och Kylberg. Kommer att bli en klassiker. Jag köpte den svarta/grå pläden med matchande kuddar.

Kommentera

