Green marble.

Att vi drabbats av marmor- feber den senaste tiden har väl inte undgått någon? Trenden verkar ju sannerligen hålla i sig, men nu går vi mot den gröna tonen och kanske liiiite ifrån det vita.

Jag köpte den här skivan i grön marmor när jag besökte Köpenhamn för någon vecka sen. Då hade jag inte en tanke på att det var grön marmor som nu skulle börja dominera, utan jag tyckte bara den var så jäkla fin. Jag kunde helt enkelt inte lämna affären Skjalm P (mer om denna underbara butik alldeles snart!) utan att få med mig skivan hem (tack pappa för att du orkade bära runt på bjässen..!). Men nu såhär efteråt har jag blivit fullständigt bombad med bilder och inredningsuppdateringar gällande grön marmor.

Tycker det är väldigt fint, och det går helt i linje med att vi inreder med allt mer dovare och mörkare färger nu. Sen gör sig grön marmor väldigt fint ihop med tex mässing, så snyggt!

Vad tycker ni om grön marmor? Jag älskar iaf min fina skiva!

Bilder: trettiosjukvm

4 thoughts on “Green marble.

  1. culkner skriver:

    Åh! Du hittade till Skjalm :)

  2. Julia skriver:

    Sådana där brickor kan verkligen göra mycket för helheten! Och det bästa är att man kan gå direkt till leverantören och köpa för en billig peng!

Kommentera

