Amelia.

A. Som i Amelia. Jag vet inte om ni sett det, men i senaste utgåvan av Amelia, som kom ut i torsdags, finns jag och en den av mitt lilla hem! Det känns såklart superkul och väldigt pirrigt att få vara med i en av Sveriges största tidningar (eller kanske rent av den största..?) Ska erkännas att jag sprang till 7eleven direkt på torsdagsmorgonen för att, som vanligt, inhandla frukost men även attackera tidningshyllan, och det var verkligen så himla kul att få se hur reportaget blev i tryck.

Är väldigt nöjd och glad över resultatet! Hoppas ni också tyckte det var fint, om ni hunnit bläddra i tidningen!

Bilder: trettiosjukvm

6 thoughts on “Amelia.

  1. Linda skriver:

    Åh vad fint det ser ut! Kul!

  2. lejnox skriver:

    Nämen vad kul, det måste jag läsa! Finns det artikel att läsa online eller är det papperstidningen som gäller?

  3. Julia skriver:

    Wow måste kännas superkul att se sig själv i tidningen!

Kommentera

