Kids room.

Kidsroom

En nära vän till mig bad mig nyss om lite fina inredningstips till barnrum. Jag känner ju lite att jag ger mig ut på djupt vatten med den kategorin… men eftersom hennes önskan är min lag så kör vi ändå! Hoppas du hittar något du tycker om här min fina vän, och även ni andra såklart!

– Vimpel, från Kids concept
– Taklampa i papper, från Lagerhaus
– Griffeltavla kombinerad med whiteboard, från IKEA
– En himmelsäng… rena drömmen! Från Mokkasin
– Den sötaste postern med måne, Omm Gallery / Mokkasin
– Poster med valar, från Lagerhaus
– De allra finaste av koffertar, från House Doctor
– Stjärnkudde (finns i flera färger och former) från Mokkasin

2 thoughts on “Kids room.

  1. Emelie skriver:

    Jättefin inspiration. Älskar postern med månen!

Kommentera

