Barcelona.

Jag var ju, som ni kanske redan vet, i Barcelona under min semester, och det var det första jag gjorde på min semester så jag startade verkligen igång den direkt och rejält! Barcelona var underbart. Jag var där senast för fyra år sedan, och tyckte faktiskt om staden ännu mer när jag var där nu för andra gången.

En väldigt härlig stad som har allt att erbjuda, och som jag gärna återvänder till igen väldigt snart. Det jag tycker om är alla mysiga gränder och fina små torg, all god mat och cava, alla vackra hus med helt fantastiska fasader, min blick bara flackade från ena sidan till den andra när jag gick gatorna fram… Om ni inte varit där kan jag varmt rekommendera ett par dagar i Barcelona, en stad som har allt som sagt!

Bilder: trettiosjukvm

3 thoughts on “Barcelona.

  1. Mia skriver:

    Tokgillar din väska. Vart kommer den ifrån?

  2. WOWWW vad jag vill resa när jag ser de bilderna :) skön blogg

    Ny post ute….hur man får en ergonomisk arbetsplats :)

    ha en kanonhelg

    LOVE Maria at inredningsvis – Swedish decor, food, and fashion

Kommentera

