Uppåt väggarna.

Har förstått att många tycker det är lite klurigt gällande vad de ska sätta upp på väggarna, att de tycker det är svårt att hitta inspiration och sen ”få till det” ovanför soffan eller vilken yta det nu gäller… Vilket jag kan förstå, speciellt eftersom det finns en mängder med olika valmöjligheter! Har här valt ut ett gäng posters som jag tycker om och hoppas ni hittar något ni också tycker är fint!

2727-aa4b6d2601c64e33bf66c89d233198e4

En snygg nyhet ”parts of a letter” från Wallstuff

singel_map1_pos

Min personliga favorit, ”Göteborg” från The global institute of creation. Finns även för Malmö och Stockholm.

Little-Lies-510x382

”Little lies” från Wonderwall

2727-7f57ade15c8c4f0e9f6fa0925d55f479

”Black crane” från Wallstuff

piantina dx

”Map of Paris” från Balders Hage

fm_vspeers_moth_orch_poster1

Vee Speers, från Fotografiska

2 thoughts on “Uppåt väggarna.

  1. Emelie skriver:

    Bra tips! Det är faktiskt svårt att få till det på väggarna. Just nu ekar våra väggar tomma i sovrummet, så jag letar för fullt. Ett annat tips är Stadsmuseet här i Gbg. De har många fina kartmotiv

    • trettiosjukvm skriver:

      Jag är lite svag för just kartmotiv, himla fint! Var nära på att köpa ytterligare ett när jag var i Köpenhamn nyss men jag fick hejda mig, någon gräns får det finnas! ;) Lycka till med letandet, sånt där kräver både tid och känsla! Kram

Kommentera

