On my wishlist.

När man önskar, så får man väl önska helt fritt va? Är det inte så? För önska kostar ingenting

SÅ, med födelsedagen runt hörnet (ska njuta av att få vara 27 några dagar till, njuta njuta njuta!) ska jag jäklar passa på att tänka ut en riktigt härlig önskelista vilket även innebär några riktiga dröm- önskningar!

Lite det här skulle nog förgylla mitt liv…

6452301202_1_1_1

Går i stort sätt aldrig i klackar, då jag blir så lång och trivs bättre när jag står stadigare på jorden. Men dessa ser ju faktiskt ganska lättjobbade ut, tycker ni inte? Gillar remmen upptill, en lite stabilare klack och att det är ljusa detaljer.. fint till solkyssta fötter!

9365e6a1bb84091e4fea62cc7fc6cbab

J.A. tack! till soffan Pigalle. Ojojoj, det är riktig materiell kärlek det där. Bara färgen ger mig ett ha- begär!

8bd587f8af61eebaf5093237de4ae79e

New York. Mina drömmars stad…jag längtar alltid tillbaka. Ser verkligen fram emot den dagen jag får landa på dessa gator igen! Pulsen. Folket. Restaurangerna. Känslan.

b1b3de615c970d20cddbded301cda8f3

Japp, jag skulle egentligen vilja gå oftare i klackar… men ett par vassa sneakers är jag alltid lite svag för. Och Nike är alltid Nike.

d411d2ddda9251d54efdb86c317f5b0b

Sen önskar jag mig en ny lägenhet (jag sa ju att jag skulle göra dröm- önskningar…) Med ett stort härligt kök!

 

Kommentera

