Skokärlek och lite torka.

Nya vapendragare inför sommaren, från grymma ATP Atelier. Vi kommer kila stadigt framöver, det är jag säker på!

Ska erkänna, vilket kanske också märkts, att inspirationen och kreativiteten tydligen stämplat ut. Iallafall för stunden. De lämnade mig för någon vecka sen och sedan dess har jag väntat på en ny kreativitets- kick, men det verkar torrt alltså.. Får hoppas det vänder snart så jag är med i matchen igen!

Hoppas ni får en härlig långhelg nu! Ses vi på Håkan på lördag?

”Jag tror, när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än…”

Bild: trettiosjukvm

4 thoughts on “Skokärlek och lite torka.

  1. Känner igen mig där.. Har verkligen idétorka!
    Det är väl det där jäkla examensarbetet och utställningen som tagit allt mitt fokus den senaste tiden. Men nu är det över! Kanske inspirationen hittar tillbaks snart då. :)

    Fina skor btw :)

  2. Hanna skriver:

    Javisst ses vi på Håkan på lördag :) Hoppas att inspirationen hittar tillbaka till dig snart!!

Kommentera

