Ränderna går aldrig ur.

Unnat mig en randig tröja från Cos, som jag tänker blir perfekt under fina sommardagar…

Och på tal om sommardagar, vad hände med maj? Jag var inställd på att den skulle gå fort, men jäklar! Nu är det snart juni och jag hann knappt blinka. Märker att jag inte vill gå och lägga mig för dagarna får inte ta slut. Känner att timmarna inte riktigt räcker till. Men är det inte alltid så? Vi längtar till den här tiden så himla länge, sen går det bara undan i en jäkla fart.

Det är mycket som snurrar nu, men det är väl bara att köra på!

Bild: trettiosjukvm

2 thoughts on “Ränderna går aldrig ur.

  1. lifestylejosefin skriver:

    Du har så fin blogg Fanny. Är det en Ginko jag spottar eller vad är det för söt växt?

Kommentera

