Granit erbjudande.

Något som gömde sig i de finfina goodiebagsen som vi fick på Bloggforumet var det här lilla kitet från Granit, tack för det!

Jag tycker verkligen om Granit, den butiken tillhör en av mina favoriter och brukar ingå i den lilla repan jag tar på stan då och då. Hittar alltid något skoj jag vill ha! Känner ni precis som jag…? Kanon! Fick nämligen även nöjet att ge mina läsare 15% rabatt vid ett köptillfälle om ni uppger ”Trendenser” i kassan, alt. om ni handlar online och använder koden ”trendenser2014”. Detta erbjudande räcker fram till 30/6, bra va?!

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

