Magazines on hangers.

När jag tyckte att det var lite för vitt och lite för tomt på väggarna i min (väldigt lilla) hall så kände jag att det inte var kul att bara spika upp ännu en tavla, jag ville hitta på något annat som skulle fylla en av väggarna…

Och då blev det såhär! Vilket antagligen inte är något nytt för era ögon, ni har säkert sett det förr, men visst är det ganska fint ändå? Hamrade fast två spikar (vita så de skulle smälta in i väggen) och hängde upp två snygga koppargalgar från Hay, sen lät jag två magasin med snygga omslag vila där, som byts ut lite då och då.

Det känns också som ett kul sätt att lyfta fram sina tidningar som jag absolut tycker man kan låta få vara en del av interiören, som vi sett en hel av på olika sätt!

Bilder: trettiosjukvm

4 thoughts on “Magazines on hangers.

  1. Har gjort precis samma sak hemma hos oss, fast här hänger den i sovrummet. Ett väldigt enkelt sätt att få lite väggkonst:)
    Trevlig helg!

  2. Pauline skriver:

    Kul idé, det måste jag testa! Det finns ju så många snygga tidningsomslag också.

Kommentera

