Say hello to my little Gingko!

Här är den- min lilla Gingko! Jag vet, det är väldigt mycket blommor och växter på mig nu, jag hoppas ni inte tröttnar, men jag gillar ju det så jäkla mycket! Det är något jag är lite svag för, och blivit extra insnöad på det senaste. En vän frågade nyss om jag öppnat upp en egen blomsterbutik hemma, men så (underbart) är det tyvärr inte!

Har ingen riktig koll på hur den här trivs bäst, mer än att den inte ska stå i stekande sol, så om någon har några tips så hit me!

Bild: trettiosjukvm

2 thoughts on “Say hello to my little Gingko!

  1. Åh jag vill också ha en gingko! Så himla fina! :)

Kommentera

