Floramor & Krukatös.

Tog med två vänner till Floramor och Krukatös igår, då de aldrig varit där tidigare. Och de förstod direkt varför jag tycker om den butiken så mycket. Älskar alltid att gå in där. Nu fanns det massa fint där inne, och jag fick med mig en söt liten Ginkgo hem! Det fanns mängder med Elefantöra om ni är på jakt efter det! Stod även och funderade på ett fikonträd, men vet inte om jag vågar mig på det denna sommar igen, min förra klarade sig inte så länge…

Just nu sitter jag på en uteservering och äter frukost, i klänning och bara ben, vilket väder det levereras!

Bilder: trettiosjukvm

2 thoughts on “Floramor & Krukatös.

  1. Frida skriver:

    Kärleken till fikonträd alltså. Jag vänder liksom den andra kinden till hela tiden (trots att de dör på en kvart i min ägo och inte.. eeh doftar så gott :)

Kommentera

