On my wishlist.

Fotor0421183318

Nu var det längesen jag körde en ”On my wishlist”, så jag kände att det var dags! Så vad snurrar i tankarna just nu tro?

Jo, man kan väl inte ha för många doftljus va? Det sista jag köpte doftar ingenting faktiskt, så jag kanske ska testa på det här ekologiska doftljuset istället?! // En ny soffa hade inte suttit fel. Speciellt inte den här ”Pigalle”, som är lätt underbar. Och önska kostar ju ingenting, eller hur? // Jag tänkte gå all in på härliga klänningar i sommar, det är ju så skönt att bara slänga på sig och så känner man sig alltid lite extra fin så fort man får på sig en kjol eller klänning! Tänker den här från Twist & Tango kanske, ihop med ett par vita Converse för att ”dressa ner” det lite! // Jag anar att den här vegetariska kokboken ”Green kitchen stories” blir lite den nya The Kinfolk table, med andra ord dyker upp både här och där i inredningsvärlden och bland stilleben från diverse kök! Fin är den iallafall och jag är nyfiken på om recepten lever upp till hypen? Ska nog gå och klämma på den snart // Är verkligen ingen klack- tjej, men jag önskar jag vore det! Med mina 1.74 känner jag mig alltid så lång när jag kommer upp ytterligare 10- 13 cm, men så är det ju så fiiiint med klackar! Och om jag skulle orka gå i det, så hade jag slagit till på dessa från Zara.

 

Kommentera

