Flower power.

Jag gillar att ibland inte köpa en klar bukett, utan istället plocka på mig enstaka fina blommor och placera ut lite här och där hemma. Då väljer jag de allra finaste, sen letar jag rätt på allt som kan agera vas hemma och som inte redan används… Och sen blir det lite såhär! Jag gillar det!

Nu ska jag ta mig ett par glas vin och fira in helgen, och att solen kom tillbaka, det trodde man ju inte imorse direkt!

Trevlig helg på er! Vill också passa på att tacka er som lyssnade på avsnittet då jag gästade podcasten Haket, så roligt!

Bilder: trettiosjukvm

2 thoughts on “Flower power.

  1. lejnox skriver:

    Så brukar jag också göra, då sprider det glädje på mer än en plats i hemmet!

    Jag lyssnade också på podden och insåg att du jobbar i samma bransch som min sambo, det kunde jag aldrig gissa. :)

Kommentera

