Yollibox.

Det kändes så skönt idag att inte ha några måsten efter jobbet. Ingen träning, inget ärende på stan, ingen tvättning, städning eller annat. Det var rakt hem som gällde, på med mysbyxor och plöja filmer, med regn utanför. Fy tusan så härligt!

Och tack Yollibox som var snälla och gav mig en bytta yoghurtglass! Min favorit är den med choklad, som jag gärna äter med hallon eller jordgubbar och så lite kokos- så gott! Åt yoghurtglass första gången i New York förra hösten och då tror jag inte det fanns hemma, men minns att jag älskade det redan då!

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

