Nätkärlek.

140214_01

070214_pinkoffice1

240214_4

050214_arb.rom2

Så mycket som jag plöjer nätet på inredningsinspiration så uppskattar jag verkligen när jag springer på en ny blogg eller sida som jag tycker om. Och tack vare My scandinavian home har jag nu hittat till norska bloggerskan Elisabeth Heier. Fina bilder på ljus, snygg inredning! Det blir en ny på listan!

Önskar jag också hade sån ordning hemma, känns inte som om ett endaste litet dammkorn hinner dansa fritt där hemma värst länge…

Bilder: Elisabeth Heier

3 thoughts on “Nätkärlek.

  1. Tack för tipset! :)
    Ha en fin helg!

  2. adaras skriver:

    Så fint! :)

Kommentera

