Helgbuketten.

Min kompis frågade mig hur mycket pengar jag lägger på blommor egentligen. Det blir lite grann.. Men jag älskar ju att köpa hem gröna härliga växter och vackra blombuketter! Värt varenda slant i mina ögon. Försöker ha färska fina blommor hemma speciellt under helgen, det känns lite helglyxigt, och toppa det med ett nystädat hem så är lyckan gjord! Och de är inte bara fina, de luktar ju så förbaskat gott också…

Idag gick jag till Kungstorget och plockade ihop de blommor som jag tyckte var allra finast, och tillsammans blev de perfekt!

Hopas ni har en härlig helg!

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

