The weekend.

Den här helgen fylldes lägenheten med färska blommor. Finns det något bättre? Fick även med mig ett nytt doftljus hem efter besöket inne i Alvhems butik, från Göteborgsbaserade Tell me more. Och förresten, ser ni? Min Sophora lever fortfarande… Hallelujah!

Jag har även bakat hallongrottor! Fantastiskt goda om jag får säga det själv. Påminner om barndomen.

Och så har jag varit på lägenhetsvisning! I en alldeles fantastisk lägenhet. Det finns dock något som inte är helt klockrent med den så nu snurrar tankarna så mycket att jag åkt på världens huvudvärk. Det här med stora beslut är inte min grej. Kan ingen annan ta dom åt mig istället?!

Jag har även tvättat åtta tvättar, varit på inflyttningsfest, utökat garderoben med en hel del fint inför våren, röjt i källaren, och som vanligt plockat och grejjat här hemma. En fantastisk helg blev det…!

Vad har ni haft för er?

Nu ska jag spela den här låten och hoppa in i duschen innan det är dags att bänka sig framför den här, hoppas den är nåt att ha!

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

