Just nu.

0160100004_1_100011

Den här färgen har jag alltid varit så svag för på sommaren. Tycker den här klänningen från Other Stories (som jag insett är en butik jag lite glömt av…) är väldigt fin! Tyvärr trivs jag inte riktigt i den här längden på klänning har jag lärt mig, annars hade jag nog inte tvekat på att klicka hem den på stört!

20kvadrat_2-613x817

En av Residence Magazines bloggare är Josefin som driver 20kvadrat. Hon jobbar som inredningsstylist och hennes fina hem är med i senaste numret. Man kan se klart att inredning är hennes grej och allt känns genomtänkt och fint! Påminner mig också om jakten på de där underbara stolarna… vill hitta gamla och lite slitna! (Foto: Kristofer Johnsson)

970f3fe6dc525d2b3aedd0c426d85255

Varit sugen på någon form av clipboard det senaste. Att riva ur fina sidor från magasin och klämma fast, gör också att det är enkelt och lätt att byta ut och variera. (Bild: via Emmas Designblogg)

26af59cbcbf4fead0f7b8dfd1f75ab5d

Jakten på ny lägenhet fortsätter, och under tiden pinnar jag för fullt inne på Pinterest och samlar inspiration till mappen”Interior Moodboard”. In och kika om ni har lust!

2 thoughts on “Just nu.

Kommentera

