”Trivs bäst i sin grejarhörna”

I regel brukar ju inte måndagar vara speciellt spännande, men just denna måndag känns faktiskt extra rolig då jag dyker upp i GP’s bostadsbilaga! Inte varje dag man får stoltsera med att man är med i tidningen!

Jag blev kontaktad och fick frågan om jag ville vara med redan i november. I början av december gjordes det och nu två månader senare är det såklart väldigt roligt att äntligen få se resultatet!

Jag firade med en spontan shoppingrunda på lunchen i solen, det kändes som helt rätt tillfälle för det!

Ha en fortsatt fin dag alla!

Bild: trettiosjukvm

2 thoughts on “”Trivs bäst i sin grejarhörna”

  1. lejnox skriver:

    Det missade jag att läsa, måste leta fram måndagens tidning ur pappersinsamlingen :)

    Vad kul förresten, och grattis!

Kommentera

