Thursday 30th.

Idag blev det middag i form av smoothie och smörgås. Ibland blir det bara så, och det är väl helt okej. Tänkte sätta mig och uppdatera mig på inredningsfronten och se vad som dykt upp senaste veckorna, bl.a. På Formex mässan, men känner huvudvärken komma krypande så får skjuta på det och vara ovetande lite till…

Har jag förresten visat er min nya väggkalender ”The mother nature calendar” och postern ”The beef chart”? Fick båda i julklapp och de passar perfekt på min köksvägg. Tomten hade stenkoll! På tal om kalendern är januari snart slut, vad hände med den här månaden egentligen?!

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

