Just nu.

12V136-141_C_276_1

Jag skulle mer än gärna göra den här slitna jeansjackan från Acne till min vårjacka. Kanske blir så faktiskt, då jag länge letat efter en snygg sliten som man kan ha i många år framöver. Blir definitivt att prova denna och se om den sitter som smäck!

do_or_die_m2 copy

Fullkomligt älskar block, kalendrar, pennor, och allt som har med det att göra… Man kan hitta superfina block, kort etc på Rifle Paper Co, bland annat detta to do- block jag skulle kunna tänka mig klicka hem. Jag har inget från Rifle Paper Co än, men det är bara en tidsfråga då jag älskar deras produkter… visst är de fina?!

Sandals

Såg att Columbine också var i Mexico precis, och sladdade runt med dessa fina sandaler från Balenciaga. Det hade ju inte gjort ont om man själv hade gjort det på stranden… Ett bättre pris eller en större plånbok och de hade varit mina. Men önska (och dreggla) kostar ingenting!

82fc0d6041cb85e1b044c3caa29b35ec

Har alltid varit så löjligt svag för trägolv. Faktiskt börjat kika lite mer på riktigt på lägenheter nu, inte endast ”just for fun” , och en sak som står på önskelistan till nästa hem är definitivt trägolv. Gärna gammalt så det knarrar sådär charmigt. Åh, drömmen! (Bild: via Pinterest)

Kommentera

