Din sol, din himmel.

89157b01b07af45424e09b75559fe244

Kommer hem till ett kallare Göteborg än då jag lämnade det. Försöker parera jetlagen som håller på att knocka mig redan, trots att jag (hallelujah!) sov nästan alla de 12 flygtimmar det var hem. Smörjer mig febrilt och undrar hur färgen trollas bort i samma sekund man går igenom portarna till flygplatsen. Fyller kylen, bokar tvättid, har på vinterstudion i bakgrunden och packar upp färgglada minnen från Mexico.

Försöker landa med andra ord. Ladda om från kritvita stränder till vita (nåja, fläckvis iallafall) gator. Och just det, hatten av, de har tydligen gjort det igen!

 

Bild: via min Pinterest

One thought on “Din sol, din himmel.

  1. ida skriver:

    VILL INTE

Kommentera

