Godhemsgatan 23A.

474J31NMIQDQASL8

474J31S0KQDQASV7

Untitled

474J31F40QDQAS1C

474J31HQ4QDQAS6B

Untitled2

Är ni sugna på en lägenhet i Majorna? Just nu finns den här godingen till salu, en 2:a i Kungsladugård. Jag sparar definitivt ner dessa bilder till min inspirationsmapp, då det finns mycket jag tycker om! Helt i min smak.

Älskar plankgolvet, det vita kaklet i köket, stålhyllan, de fina detaljerna, och inte minst kopparrören och spegeln med läderskräp runt på toaletten. Det känns som att det är ett väldigt inredningsintresserat par som bor här med öga för detaljer. En väldigt ljus och fin lägenhet som jag själv inte hade tackat nej till!

 

Bilder: Bjurfors

Kommentera

