Fake it until you make it.

Jag har nog inte visat er detta? Jag har satt en kontaktfilm med marmor- motiv på skivan som vilar på mina skåp. Men jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag tycker faktiskt… Jag tycker det blev fint men känslan finns ju där att det inte är riktig marmor. Men den får nog sitta kvar ett litet tag till, sen kanske den ryker…

Men man vet ju inte förrän man testat! Och det är ju alltid kul med lite förändring tänker jag. Det är billigt med sådan här kontaktfilm, och med lite tålamod så är det lätt att hantera, så jag tycker ni ska testa om ni är sugna!

 

Bilder: trettiosjukvm

2 thoughts on “Fake it until you make it.

  1. lejnox skriver:

    Riktigt snyggt budgetalternativ! Måste komma på ett användningsområde för det här hemma jag också! :)

    • trettiosjukvm skriver:

      Ja det blev faktiskt helt okej :) Och man kan ju göra mycket med en sådan kontaktfilm! Klä en lampsockel kanske..? Eller ett hyllplan? Piffa till en ljushållare? ;) Lycka till!

Kommentera

