2014.

 

Untitled

Jag och en vän sa att vi skulle skriva upp en lista på vad vi vill, och på vad vi önskar, ska hända under år 2014. Sen ska vi ses om ett år och se vad vi kan bocka av. Se hur verkligheten blev. Jag skickade precis iväg min lista till henne, och det kändes när jag skrev att jag skulle kunna skriva i en oändlighet. Jag har nog aldrig varit såhär pepp och förväntansfull på ett år som nu. Jag är väldigt målinriktad och klar på vad jag vill och vad jag ska försöka se till ska hända under 2014. Drömmar som jag hoppas ska slå in och planer jag ska fullfölja.  Jag vet precis.

Jag tror, och hoppas, att 2014 blir förändringarnas år. Jag vill att 2014 sopar banan med mig, drar undan mattan och överraskar mig. Jag vill känna pirret i magen inför något spännande och nytt. Jag vill bli överraskad.

Så 2013, tack för vad du gav. En alldeles fantastisk sommar, en sådan man bara drömmer om. Du lärde mig saker om mig själv, började så små frön, gav mig nya insikter. Min familj och mina nära har fått må bra och mycket fint har hänt under detta året.

2013- du var snäll, och lugn, men nu är jag redo för nytt och spännande! 2014- du är så välkommen! Du kommer överraska mig va, visst kommer du?!

 

 

 

Kommentera

