Min önskelista.

Fotor1223123311

Snälla tomten….

Ja jag vet, jag är lite sent ute. Men tomten kommer ju inte förrän imorgon, så helt kört kanske det inte är?

Jag är på jakt efter ett tunt och enkelt halsband som jag kan bära mest hela tiden, och är väldigt sugen på det här från J.Levau // Vi har ett par mörka månader kvar framför oss, och jag skulle gärna sitta uppkrupen i soffan och dricka te ur en kopp från Spode // Acne har fått in nytt inför våren, och den här finfina blusen i silke hade definitivt fått en värdig plats i garderoben (synd att den kostar som en sista minuten resa…) // Jag vill ha en i varje färg. Och i olika storlekar. Ljusstakarna ”Nappula” är så snygga i all sin enkelhet // Ett projekt för 2014 blir att fixa badrummet, och jag har redan skrivit upp dessa fat från Hay att köpa till badrumshyllan till förvaring för mina smycken // En av mina favoritdofter Amazing Grace från Philosophy börjar ta slut, så jag hade tackat snällt till tomten om jag fick en ny!

 

Kommentera

