Home of Therese Winberg.

theresewinberg0062

theresewinberg0012-checker

theresewinberg0022

theresewinberg0052-side

Ni som följer mig på Instagram (@trettiosjukvm) vet redan att jag älskade det här hemma som tillhör fotografen Therese Winberg och som publicerades i senaste Plaza Interiör. Att plöja inredningstidningar hörde till i veckan när jag var sjuk, tror nästan doktorn rekommenderade det!

Jag gillade verkligen det här hemmet. Sida efter sida vek jag ner små hörn i tidningen så att jag ska kunna hitta tillbaka när jag bläddrar igen. Att lägga ett golv i olika blå nyanser och i det här mönstret är inget jag skulle göra, nog inte heller att ha ett svart kök, men i detta hemmet tycker jag det passade! Det jag blev mest kär i var de gamla gröna plåtskåpen, drinkbordet, Superfont- skåpet och köksbordet.

Som vanligt Plaza Interiör, tummen upp för att ni hittar så inspirerande och fina hem!

Bilder: Therese Winberg

One thought on “Home of Therese Winberg.

  1. […] mest poppis hem i bloggsvängen måste ju vara fotografen Therese Winbergs hem som publicerats i senaste numret av Plaza Interiör. […]

Kommentera

