Änglaspel & glasvas.

Något nytt som fått flytta in här hemma är denna fina glasvas som jag haffade i förbifarten på Hemtex förra veckan. Vet att den varit slut överallt tidigare men nu verkar den finnas igen! Perfekt storlek och väldigt fin enligt mig.

Sen tyckte jag det var mysigt och lite nostalgiskt att köpa hem ett änglaspel, som vi hade hemma när jag var liten. Efter att ha satt ihop den och tänt alla ljus hann jag njuta av den i en halv sekund innan jag insåg att den plingade konstant. Det är tydligen själva grejen med änglaspel. Men det var inget jag minns från när jag var liten, och heller inget jag orkar höra, så efter tips från några på Instagram har nu pinnarna åkt av och inget plingandet hörs längre! Perfekt!

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

