Christmas at Elle.

11079775914_66340e8791_o

PB_jul2013_1249

PB_jul2013_1187

PB_jul2013_1237

Ja, jag vet att ni antagligen redan sett dessa bilder precis överallt redan. Men jag kan inte låta bli. Duktiga stylisten Emma Persson Lagerberg och fotografen Petra Bindel har gjort denna väldigt fina julinspirationen för Elle Interiör  och jag gillar det verkligen! Mycket grönt, trä och varma toner. Vimplarna och de små pom-pomsen var ju pricket över i:et.

Så fint allting, ska verkligen kika på dessa under julen om jag behöver lite mer inspiration för att få till den rätta lstämningen.

Bilder: Petra Bindel

2 thoughts on “Christmas at Elle.

  1. Så fina bilder! Jag ser dem gärna flera gånger om! :-)

Kommentera

