Vintervitt från Blomrum.

Jag svängde förbi Blomrum igår när jag var i stan. Var egentligen på jakt efter en gran men det blev den här buketten i vintervitt istället som jag tycker är superfin! Jag pekade på vad jag ville ha och hon fick till det så himla bra, älskar den! Det blev vita amaryllis, vita (så fina!) ranunkler som tydligen var från Italien och så lite annat grönt! Luktar gott gör den också.

De är så himla duktiga där, och trevliga, kan verkligen rekommendera er att gå dit! Jag blir lite glad varje gång jag går förbi den där buketten nu, tänk vad lite blommor kan göra…

Bilder: trettiosjukvm

Kommentera

