Moodboard.

ff79ee691726d4f82f2dad78feb12544

Jag har snöat in mig på tunna personliga smycken nu och är på jakt efter ringar liknande dessa, tunna och gärna en på varje finger såhär som på bilden.

9bf5afd5d1ee98de3ca67bfec2364bab

Jag gjorde också såhär med min bokstavsbanner förra året, och hängde den i köket. Tror minsann det får bli en favorit i repris denna jul! Nu var det faktiskt längesen den där bannern fick plockas fram och ta plats här hemma inser jag.

0452548d23bc22e28c5d544a5e6b6108

Jag vill köpa sneakers. Många. Därför blir det inga alls för jag kan aldrig bestämma mig. Men dessa tycker jag var snygga, till tex en helsvart outfit. Nu var de tyvärr från herr, men jag kan tänka mig något liknande! Eller svarta. Eller mer färg. Eller en annan modell. Ni hör ju… beslutsångesten är total.

042a0a7ceb3c0a489f4f57638a8e3503

Kan aldrig riktigt få nog av fina växter och blommor och just nu skulle jag vilja ha en sån här! Vet ni vad den heter…? Den kanske egentligen inte ser så mycket ut för världen, men jag tycker den är så fin i all sin enkelhet! Det var ju väldigt fint med kopparkruka också.

Bilder: 1 / 2 / 3 / 4 /

8 thoughts on “Moodboard.

  1. Linn skriver:

    Så mycket fint!
    Tack för inspirationen.

  2. lejnox skriver:

    Skorna var ju väldigt snygga! Nike är favoriten när det gäller sneakers, och i grått var så tjusigt!

  3. Julia skriver:

    Vill också ha sådana fina tunna ringar. Hojta om du hittar!

  4. Amanda skriver:

    Det är en Corokia på sista bilden! Sophora är också fina och lättskötta, finns i de flesta blomsteraffärer :) Köpte en jättestor Sophora på Blomsterlandet för 129:-.

Kommentera

