Home of Hannasinspo.

img_3664

img_3674

img_3690

img_3683

Jag har länge nu följt bloggen Hannasinspo, och jag har även tipsat om den tidigare. Nu har vi även fått ta oss en titt hemma hos självaste Hanna och hennes man! Det är Amelia Widell och Johanna Bradford som hälsat på och gjort ett reportage på underbara sidan Lovely Life. Hanna jobbar i butiken Dusty Deco, som har mycket fint och som jag definitivt ska ta ett kik på nästa gång jag befinner mig i huvudstaden.

Jag gillar Hannas inredningsstil, som har en härlig känsla för detaljer, och om ni vill se mer av hur hon och hennes man har det hemma i deras etta i Stockholm så tycker jag ni ska klicka in er här.

 

Bilder: Lovely Life

Kommentera

