Life lately. Enligt Instagram.

Jag har varit på café Husaren i Haga tidigare i veckan med vänner. Det blev ingen mega-kanelbulle den här gången, men dessa måste nog vara de största i stan?! // Det sker en ständig kamp mellan mig och mina icke gröna fingrar, och jag kliar mig i huvudet och undrar när tusan min klöver ska få blommor // Förra helgen var det dags att ta på de tunga örhängena, sätta dit det nya mörka läppstiftet från YSL och slå klackarna i taket // Jag älskar smycken, både personliga tunna sådana och håll-käften-maffiga, det varierar, men såhär ser det ut på högerarmen nästan varje dag just nu.

(@trettiosjukvm)

 

Bild: trettiosjukvm

Kommentera

