Beef chart & Herbs.

image

Jag har varit sugen på dessa posters så länge nu, men det har aldrig blivit att jag fått tummen ur och köpt dom. Tipsade min vän om dessa när hon ville ha tips på tavlor till sitt kök, och hon köpte dom direkt och det blev superfint! Så var jag inne på Fantastic Frank och kikade på lägenheter, och såg denna bild från en av deras objekt som var till salu, och då slog det mig ännu en gång att jag måste slå slag i saken. De är ju så fina! De finns att få tag i på Dry Things, men även på Grandpa, och det finns fler motiv att välja på!

 

Bild: Fantastic Frank

Kommentera

