Färg uppåt väggarna.

098dfc0cd19321de556bcb9ebde9f196

Jag har alltid varit ett fan av vitt, men det senaste har jag blivit lite såld på varmare och dovare färger på väggarna. Eftersom jag bor så litet som jag gör, på trettiosju kvadratmeter som många av er redan förstått, så håller jag mig till ljusa väggar för att få en större känsla. Men om jag hade bott större hade jag nog slängt upp lite annan färg på en vägg eller två. Det går ju alltid att bara måla över igen om man skulle tröttna. Den enda vägg jag hade färg på tidigare var i köket, där en Josef Frank tapet satt. Men förra vintern blev den väggen vit och det är jag faktiskt väldigt nöjd med, det passar bättre med hur jag vill ha det hemma och det är enklare att förhålla sig till det då det var mycket mönster och färg i den tapeten.

Men, den dag jag bor större, ska inte alla väggar få vara vita längre…

Kommentera

