Saturday mood.

Älskar när helger är såhär, då man inte har fullt upp och då man har tid och ro att bara göra vad man vill. Inga måsten. Ingen tid att passa. Är det inte så helger ska se ut?

Startade lördagen med att träffa en väldigt fin vän som hälsar på från Skåne och som jag inte sett på flera månader. Vi åt frukostbuffé och uppdaterade varandra om allt som hänt sen sist. Jag insåg att det inte finns så många bra frukostställen på helgerna i Göteborg.. Det saknar jag, för det finns ju inget härligare än att sitta länge så!

Sen gick jag till Balders Hage och köpte med mig lite grönt hem, det blev murgröna och plättar i luften! Måste nog fylla på med lite fina snittblommor snart också.

Bild: trettiosjukvm

2 thoughts on “Saturday mood.

  1. Linn skriver:

    Vilket frukostställe valde ni? Behöver lite tips!

Kommentera

